Nuffnang

Friday 22 March 2013

Yeayy..Esok Cuti



Takdak apa yang aku nak tulis, sekadar catatan biasa..sambil-sambil berblog,nak layan jugak
'Lawak Minggu Ini', tapi tak dapat nak tumpukan perhatian sebab mata ni dari tadi memang jeles kat aku la, nak angkat punya la payah!! ngantuk memang dah pasti cuma saja gagahkan diri lagi..

Anak-anak aku dah mula cuti, walaupun seminggu,kira ok la kan cuma aku ni tengah pening dok pikiaq,
program apa yang sesuai untuk depa ya, nak bawa anak-anak p mana??.Nak duduk rumah ja pun,confirm-confirmlah boring.. tapi takpa, kita tanya 'Tuan Besar' nanti..hehehe.. mana tau,dah ada plan apa-apa ker!!

Malam ni,kira takpa la kalau aku tidur lambat sikit pun..:-)

seronoknya anak aku, dapat bangun lambat esok, tak payah bangun mandi awai-awai pagi..tapi selalunya bila waktu sekolah, akulah yang kena gerak, kalau tidak, alamatnya tak ke sekolah lah!! kadang-kadang tu saja ja pejam mata rapat-rapat, nak juga dengar suara merdu aku berkumandang pagi-pagi..hahaha

tapi lain pulak kalau dah confirm cuti ni.tak payah susah-susah aku nak gerak,awai-awai pagi lagi dah terbeliak biji mata sorang-sorang mengadap tv..lepas dah jemu tengok tv, main game,lps tu dengar lagu..tu la yang anak aku suka buat...biasanya macam-macam aktiviti depa buat dari awai pagi..kalau dah letih sangat, barulah sambung tidur balik..

Che Abang dan anak-anak dah lama masuk tidur..tingai aku ja la,dok terkebil sorang-sorang..Baik aku gerak, kalau tak!! bertambah baloq la aku nak bangun pagi esok, tambah-tambah bila jadual melawat sekolah takdak dalam senarai..kira nak memonteng ja la dari tugas-tugas lain.. ^^,

Semoga hari esok lebih baik dari hari ini, InsyaAllah.. ^_^





No comments: