Nuffnang

Sunday 17 March 2013

tiMe boriNg



Ingat nak tukar design blog tapi line pulak jeless..tunggu punya tunggu dari tadi,apa pun tak boleh buat..terpaksa la aku layan astro warna ja..siaran ulangan Elak-elak.. bantai ja la dari melayan mood line yang tak berapa nak elok ni..gambar dah bertukar 2,3 dah tapi aku dari tadi macam ni la jugak..

Anak-anak aku pun hari ni tak rasa nak ganggu pun, bagi chance kat aku la tu.Mengantuk pun sama naik dengan semangat nak design blog.Padan la line tak elok pun,bolehlah aku manjakan diri sat..kalau tak,tak boleh berganjak ke mana.

Nak layan fb pun, takdak apa yang menarik sangat pun..balik-balik baca post yang sama jugak..

"tima kasih en somi sebab bagi  hadiah ni,luv u", 

"Hari ni masak kambing bakar, en somi request,habis licin en somi makan",hehehe

semuanya en somi,kalau tak guna en somi, hubby la. bukan tak suka tengok kebahagian orang tapi bila ada yang tak berapa nak setuju 2,kengkawan depa la jugak,esok mesti post maki hamun  pulak sebab tuduh kawan-kawan jeless dengan kebahagian depa,tambah-tambah ada pulak yang rajin tolong sampaikan.. jadi la perang.

Ada jugak yang post, "Rindu Laaa" bila tak jumpa laki 2,3 hari..yang tu pun boleh buat tekak aku loya..hehehe..teringat Ustaz Azhar Idrus kata, 'Nak Termuntah, Uwekkkk!!!!..hahaha...boleh tahan jugak  ya ustaz ni, pandai tackle.Aku kalau ustaz yang bila ceramah takdak unsur politik dalam ceramah depa,memang ok tapi kalau yang ceramah, tak abis-abis dok selit bab politik ni, aku kurengg sikit..kalau yang bagi nasihat tu tak pa la jugak tapi kalau yang jenis menghasut ni,ustaz jenis apa macam ni,nak ikut macammana, kalau dia sendiri bagi tauladan yang tak elok..Dekat fb ni macam-macam kita boleh jumpa..yang elok pun banyak tapi yang tak elok pun ada tapi pandai-pandai la kita nilai..(Aku pun bukan sempurna sangat,masih mencari-cari kesempurnaan itu,cewahh)

Tadi Elak-elak,dah habis pun,Betul ke bohong,pun dahh habis...tingai la Kiah spy..nak layan movie pun, takdak cerita apa lagi dah..semua aku dah tengok..aku kalau tengok iklan filem yang dok tayang kat tv macam tak best sangat,download kat utube ja,rasa bazir ja kalau p tengok kat panggung..Lagi pun dalam astro la ni "Macam-macam ada"..tak payah susah-susah dah..kalau yang tengah di lamun cinta tu lain la kan..mana syok layan tv..

Ok la,line memang tak memihak kat aku la hari ni,gerak dulu la..bantai pun dok lambai-lambai dah tu...

p/s:-bantai yang aku sebut xsat ni,bantal tidur tau..





No comments: