Nuffnang

Wednesday, 24 April 2013

k-pop chicken


Janji mesti Ditepati!!! pandai jer bebudak nie..kalau bab kfc, tak boleh tangguh2..suruh baca buku, boleh pulak hutang2..dari balik sekolah sampai gelap, baru nampak kelibat buku kat tangan..

alang-alang dah mai, teringin pulak nak rasa ayam korean style tu..aku dan incik abang pun order la sorang 
1 set, anak2 dengan feveret depa la, chicky meal..dari jauh nampak gah benar tapi bila dah masuk ke mulut, boleh2 jer.spicy lagi okey tapi adik tu kata, lagi 2 bulan baru ada sebab nak promosi ayam korea tu..
ermmm, it's okkk..

bagi aku, tak bestt sangat la, rasanya tak mantop pun, sikit sangat rencahnya..macam segan ja cik ayam tu nak golek2..yang lama jugak the bestt...jgn mare yer encik kfc ^^,




komplen2 pun, pinggan tetap licin.. :-p

2 comments:

Nana Liena said...

yeke? huhu..dah lama tak layan KFC..hehe..

Rayna Ziqdhiyafi said...

klu kak mmg xmnt sgt,pndpt org lain xtau la ^_^