Nuffnang

Wednesday, 24 April 2013

Cik Gayah Gebu


teringin pulak nak makan collagen yang terhangat kat pasaran la nie..rasanya dah ramai yang cuba kan!! dulu pernah cuba , 3 in 1 punya tapi baru makan sekotak dah stop, jadi tak sempat la nak tengok keberkesanannya..bila tengok ja feedback dari member , perasaan teruja tu makin menjadi-jadi balik..^^, tambah2 kulit jadi semakin gebu, jeless giler..tengok kat pasaran, taktau nak pilih yang mana satu..banyak jenis sungguh sampai tak reti nak pilih yang mana sesuwei..kalau ikut komen dari customer yang dah cuba, memang terbaikkk la tapi tu kata depa..betui ka tak, mana la nak tau..harap2 komen tu ikhlas la..


jenis kena rebus dulu pun ada, 3 in 1 pun ada, jenama belambak..pilih jer mana nak!!! harga pun macam2 jugak la..dari puluhan sampai ratusan, semua ada..ikut jenis kollagen tu..kalau jenis rumpai laut tu, murah sikit kut..aku rasa laa..

yang bestnyer collagen ni bukan takat mencantikkan malah khasiatnya menyeluruh..
kalau ikut aku, beli ja yang 3 in 1, selesaii..tak gaduh nak rebus2 dah..shake2 boleh terus minum..senang kan..hi3..

kalau lepas minum ni tak cantik jugak!! emmmm..no komen!!! ^_^

2 comments:

Nana Liena said...

haha..akak tak makan pun kan mesti cantik juga..hehe

Rayna Ziqdhiyafi said...

ye ker ^^, nk kena cantik dlm plk la ye..